social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

سه‌شنبه1403/2/18

08:43:4

41

در پی عضویت قطعی و دائم ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC)

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران در پیامی این موفقیت مهم را به رئیس محترم جمهور، تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران در پی کسب تاییدیه همترازی و عضویت قطعی و دائم ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC)،  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران در پیامی این موفقیت مهم را به رئیس محترم جمهور ایران اسلامی، تبریک گفت:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی استاندارد ایران
با سلام و ادب و احترام؛
سپاس بیکران خداوند سبحان را سزاست که با استمداد از توجهات خاصه حضرت ولی ا... اعظم (عج) و اتکاء به توانمندی و تعهد کارکنان و مدیران خدوم و کارآمد کشور در سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، شاهد سربلندی میهن اسلامی در عبور از آزمونی دیگر و دستیابی به موفقیت بی نظیر در ارزیابی همترازی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه (APAC) هستیم.
این موفقیت گرانسنگ در کنار دستاوردهای درخشان دیگر نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پایمردی فرزندان انقلاب اسلامی دارد، از جمله آثار این رویداد ملی و بین المللی برای کشورمان توسعه و ارتقاء توافقات تجاری بین المللی دو جانبه و چند جانبه و به رسمیت شناختن نهاد های بازرسی و آزمایشگاه های معتبر تایید صلاحیت شده توسط دولت و بخش خصوصی همه کشورهای عضو است.
اکنون این موفقیت را به تلاشگران سازمان ملی استاندارد ایران تبریک گفته و امیدواریم  این دستاورد سبب رونق صنعت تست و بازرسی و کاهش خروج ارز از کشور شود. چه بسا که کشور در فصلی جدید و تحول آفرین در تامین نیازهای اساسی کشور و قطع وابستگی به کشورهای سلطه گر، رو به سوی آینده ای روشن تر و با شکوه تر قرار دارد که سرافرازی و پیشرفت همه جانبه و پایدار در تمامی عرصه های صنعت را در پی خواهد داشت.
اینجانب به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان مازندران با ابراز قدردانی صمیمانه از همه دست اندرکاران این رخداد غرورآفرین، از تلاش های متعدانه و مساعی مجدانه جنابعالی که دستاوردهای درخشان را به منصه ظهور رسانده اید، تشکر و قدردانی می نمایم.
از خداوند سبحان، سربلندی، عزت و اقتدار روزافزون میهن اسلامی را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان های تابناک انقلاب اسلامی، مسئلت می نمایم.
علی تقی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان مازندران
نسخه قابل چاپ