دسترسی سریع

استانی بیشتر

شنبه 1400/8/1

سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران از کارخانه تولید کننده انواع  لوازم خانگی گازسوز استان بازدید کرد

سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندراناز کارخانه مازندگاز تولید کننده انواع  لوازم خانگی گازسوز بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مازندران، سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل زحمتکش مجموعه مازندگاز، اظهار داشتند: اداره کل استاندارد مازندران با تلاش بی وقفه خود ،از تولید کنندگان قانونمندی که تولید با  استاندارد را وظیفه خود می دانند با تمام ظرفیت حمایت می کند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران در پایان بر اصل حمایت از تولیدکنندگان داخلی در کنار حفظ و استمرار نظام کیفیت در تولید فرآورده های مشمول مقررات استاندارد تاکید و برای حل مسایل و مشکلات  آنها در حوزه های استانداردی، قول پیگیری و مساعدت دادند.

بر اساس این گزارش گفتنی است تولیدات این کارخانه‌ی لوازم خانگی گازسوز شامل انواع بخاری گازسوز دودکش دار، آبگرمکن مخزن دار گازسوز از استاندارد مازندران دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد و برای محصولات دیگر خود هم چون سینک ظرفشویی، وسایل پخت و پز گازسوز و آبگرمکن برقی متقاضی دریافت پروانه از این اداره کل می باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ