دسترسی سریع

استانی بیشتر

تقدير از فعالان حوزه نماز در اداره كل استاندارد استان بوشهر

جلسه‌ ستاد اقامه‌ نماز با هدف تقدير از فعالان اين عرصه و با حضور سرپرست اداره كل استاندارد استان بوشهر و حجت الاسلام و المسلمین حاجياني معاون ستاد اقامه‌ي نماز استان بوشهر در سالن اجتماعات آن اداره كل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد استان بوشهر، موضوع نماز همواره مورد تاكيد و سفارش ويژه بزرگان ديني و مذهبي ما بوده به طوري كه در فرمايش پيامبر اكرم (ص) از نماز به عنوان ستون دين ياد شده است كه اين سخن نشان از اهميت و جايگاه والاي نماز دارد.
به همين منظور و در راستاي ترويج و اشاعه‌‌ي فرهنگ نماز، جلسه‌ي ستاد اقامه‌ي نماز با هدف تقدير از فعالان اين عرصه و با حضور سرپرست اداره كل استاندارد استان بوشهر و حجت الاسلام و المسلمین حاجياني معاون ستاد اقامه نماز استان بوشهر در سالن اجتماعات آن اداره كل برگزار شد.

در اين جلسه ضمن اشاره به آثار و بركات مادي و معنوي اقامه نماز، لزوم توجه به ازرش و اهميت برپايي نماز جماعت و تبليغ و ترويج فرهنگ نماز در ميان كاركنان و خانواده آن‌ها، از ياوران، خادمان و فعالان نماز و همچنين فرزندان نومكلف و برگزيدگان مسابقات ستاد اقامه نماز تقدير و تشكر به عمل آمد.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ