دسترسی سریع

ملی بیشتر

با هدف ایمن سازی در ساخت و ساز؛

استاندارد جامع ساختمان تدوین می شود

 همایش لوله و اتصالات یو پی وی سی، تأسیسات ماندگار و ساختمان ایمن، چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات یو پی وی سی در هتل المپیک برگزار شد.  
دکتر پرویز درویش، معاون تدوین و ترویج استاندارد در این همایش گفت: استفاده از محصولات غیر استاندارد آثار سوء اقتصادی و روانی زیادی بر جای می‌گذارد.
وی از طراحی و تدوین استاندارد ملی با عنوان (استاندارد جامع ساختمان) خبر داد و افزود: استانداردسازی لوله و اصطلاحات پلیمری، بخش مهمی در این استاندارد خواهد بود. 
معاون تدوین و ترویج استاندارد در ادامه با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران وکیل مردم است اظهارداشت: استانداردهای ملی با اجماع نظر متخصصان در انجمن‌های علمی و فنی نهایی می شود.
درویش در جمع  تولیدکنندگان لوله و اتصالات یو پی وی سی به اهمیت استانداردهای کارخانه‌‌ای اشاره کرد و یادآور شد: استانداردهای کارخانه‌ای در سطح بالاتری از استانداردهای ملی قرار می‌گیرد و این اتفاقی است که در کشورهای توسعه یافته رخ می‌دهد.
وی‌ خاطرنشان کرد: با اجرای استانداردهای کارخانه‌ای، نظام‌ خودارزیابی و خودکنترلی در واحدهای تولیدی برقرار می‌شود و نظارت‌ها پسینی می‌شوند.
معاون سازمان ملی استاندارد ایران، از برگزاری اینگونه همایش‌های تخصصی که با رویکرد توسعه استاندارد و تولید کالا و خدمات با کیفیت انجام می‌شود، قدردانی کرد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ