دسترسی سریع

ملی بیشتر

حمایت سازمان استاندارد از تولیدکنندگانی که آزمایشگاه استاندارد ایجاد می کنند

 رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه بازدید از بازارچه سیرانبند بانه گفت: باتوجه به نیاز شهرستان‌ها به آزمایشگاه استاندارد برای تولید محصولات داخلی، تولید کنندگانی که آزمایشگاه استاندارد ایجاد کنند مورد حمایت قرار می گیرند.
 غلامرضا شریعتی اظهار داشت: باتوجه به نیازی که داریم اگر در بانه زمین به ما اختصاص داده شود دفتر استاندارد متناسب با ظرفیت تجاری راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: در بازدیدهای دوره ای از استان ها عملکرد آنها ارزیابی می شود و مشکلات و مسائل صنعتگران و بازرگانان در رابطه با استاندارد نیز بررسی می شود.
شریعتی گفت: با انجام مطالعات جامع یکی از مهمترین نیازهای بازارچه سیرانبند بانه راه اندازی دفتر استاندارد است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت تولیدکنندگان لامپ های کم مصرف اظهار داشت: تولید کنندگان بانه از واردات لامپ های کم مصرف گلایه مند هستند چراکه تولید این محصول در داخل نیاز کشور را تامین می کند و واردات بی رویه این لامپ ها به تولیدات داخلی ضربه می زند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: بنابر خواست تولیدکنندگان بانه این موضوع از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسوولان مربوطه پیگیری می شود.
وی گفت: در صورتی که لامپ های کم مصرف وارداتی کیفیت مناسبی نداشته باشند از واردات این محصول به داخل کشور جلوگیری می شود.
غلامرضا شریعتی و هیات همراه عصر امروز، چهارشنبه، از بازارچه سیرانبند بانه و سوله و انبار این بازارچه و دفتر استاندارد بانه بازدید کرد.
بازدید از مرز باشماق مریوان، اداره استاندارد سقز و اداره‌کل استاندارد استان و دیدار با کارکنان این اداره کل از جمله برنامه‌های سفر رییس سازمان ملی استاندارد به کردستان است.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ