دسترسی سریع

ملی بیشتر

سازمان ملی استاندارد ایران در بین دستگاههای برتر کشور

با اجرای طرح نظرسنجی از فعالان اقتصادی سراسر کشور، عملکرد سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب‌وکار  مورد ارزیابی قرار گرفت و سازمان ملی استاندارد ایران جزء سه دستگاه برتر در این طرح شد.
در اجرای این طرح که به همت مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی و پایش اصل ۴۴ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، برگزار شد، عملکرد دستگاه‌های استانی و ملی در چهار مؤلفه «سهولت در فرایندهای اداری و سرعت در ارائه خدمات»، «کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان»، «نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب‌رجوع» و «شفافیت و اطلاع‌رسانی در زمینه ارائه خدمات» مورد ارزیابی قرار گرفت.
در سومین دوره از اجرای این طرح که به مدت ۲۵ روز در تیر و مردادماه ۱۴۰۰ اجرا شد، عملکرد ۴۴ سازمان و نهاد ملی و استانی در سال ۱۳۹۹ در قالب دو گروه عمده دستگاه‌های اصلی و فرعی مرتبط با محیط کسب‌وکار، توسط ۲ هزار فعال اقتصادی منتخب از زیرمجموعه سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.
در سال ۱۳۹۹ فعالان اقتصادی مشارکت‌کننده در این طرح، از سه دستگاه اصلی صدور مجوزهای کسب‌وکار( سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان بهزیستی کل کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) بیشترین میزان رضایت را داشته‌اند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ