- تاریخ مراجعه: 1402/12/28
جنسیت: مرد سن: ۵۸ تحصیلات: دکتری شغل: تولیدکننده نام استان: آذربایجان شرقی برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی(ISO,IEC,CODEX,OIML) شناسه خدمت: 10011455101 دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: زیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: متوسط میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: متوسط ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: ۱_پرهیز از هرگونه تصمیم ناگهانی وبرخوردچکشی ونگاه متمایز به افرادوتولیدکننده،ومدنظرقراردادن پروسه تولید۲-درهرگونه تغییر(که بطورطبیعی،درمقابل هرتغییری مقاومت ایجادشده ولازمه مدت زمان وصبراست۳_پرهیز ازانجام هرگونه عمل بطورجزیره ای مثل تصمیم اخیر،رده انرژی کولرازDبه Aالبته تعامل با وزارت نیرو وبالعکس ازضروریات است۴-ایجادسیستم برای ورودوخروج ارباب رجوع به اداره(الان یادداشت دستی بی معنی است)
|