دسترسی سریع

ملی بیشتر

ابتکار:

استانداردسازی محصولات کشاورزی بحث روز دنیا است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: استانداردسازی محصولات کشاورزی بحث روز دنیا است تا محیط زیست، آب و خاک را حفظ کند و تولید محصول سالم در شرایط سخت اقتصادی و تحریم را مهیا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی استاندارد،  مراسم رونمایی از تلاش‌ها و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری،  معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، روز دوشنبه 28 مهرماه سال جاری در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تبریک روز جهانی زنان روستایی اظهار کرد: اگر به نقش زنان در روستاها توجه شود، کیفیت و پایداری زندگی در روستاها را شاهد خواهیم بود و تولیدات روستایی در سلامت، غذا و اقتصاد کشور نمود پیدا خواهد کرد.

 وی افزود: طرح استانداردسازی محصولات کشاورزی که امنیت غذایی، سلامت محیط زیست و اقتصاد روستا را شامل می شود، از اقدامات بسیار خوب سازمان استاندارد است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: بحث استان بسیاری از زنان روستایی و عشایری تحصیل‌کرده هستند که می‌توانند روستا را به کانون بالندگی و توسعه کشور تبدیل کنند.

ابتکار خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین، تحول بزرگی است که در کشور ما در حال انجام است و بسیاری از زنان روستایی و عشایری تحصیل‌کرده هستند که می‌توانند روستا را به کانون بالندگی و توسعه کشور تبدیل کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ