دسترسی سریع

با حضور شریعتی؛

کالاهای رسوب شده در گمرکات تعیین تکلیف می شود

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه در سفر یک روزه به استان خوزستان از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.
غلامرضا شریعتی هدف از این سفر را تعیین تکلیف کالاهای اساسی  در گمرکات بیان کرد و گفت: سازمان ملی استاندارد ایران یک دستگاه نظارتی و حاکمیتی است که با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و بر حسب شرایط روز و با توجه به اولویت‌های نظام عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل کالاهای وارداتی مشمول استاندارد به کشور از طریق خوزستان بررسی خواهد شد تصریح کرد: 
در بررسی های اولیه، عمده دلایل رسوب  کالا در گمرکات به مشکلات ثبت سفارش، عدم انطباق با استانداردها، معطلی در فرآیند گمرکی و آزمایشگاهی و عدم واریز کارمزد خدماتی برمی گردد که با همکاری سایر دستگاهای مرتبط در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در جمع صاحبان کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ( ره ) برای اتخاذ راه حل های مناسب برای ترخیص کالاها از گمرکات، به ویژه درمورد امور دام و طیور قول مساعد داد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در جریان این سفر از انبار نگهداری غلات، مواد معدنی و آزمایشگاههای لاستیک(تایر) و فلزات بازدید کردند.
در این بازدید مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت، امید بن عباس، سرپرست حوزه ریاست، محمد صابری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران و رضا قیصی پور مدیر کل استاندارد خوزستان رییس سازمان را همراهی کردند.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی