چهارشنبه 27 تير 1397   14:43:13
نظر سنجی
فرم
جهت ارسال مشکل خود برروی لینک ارسال مشکل جدید در انتهای صفحه کلیک کنید.
جستجوی مشکلات سامانه
نام سامانه
نام خانوادگی
شماره تلفن
تلفن همراه
شرح مشکل

مرتب سازی u
184 رکورد
# نام سامانهشرح مشکلپاسخ
1پورتال
با سلام
در قسمت پرتال و زیر پرتال در صفحه اصلی غلط املایی وجود دارد که بسیار بعید است از سازمان ملی استادارد که ادارات را ادارت استانی در سایت خود بنویسد!!!!

2پورتال
با سلام و احترام
شعار سال در پای صفحه اصلی پورتال استان مربوط به سال گذشته می باشد. لطفا راهنمایی فرمایید آیا شعار واحدی برای استان ها در نظر گرفته شده است و یا هر استان می تواند راسا نسبت به تغییر فایل شعار اقدام نماید.
هر استان برای زیرپورتال خود شعار مربوط به خود را دارد که طبق آموزش های صورت گرفته همانند دیگر اطلاعات این بخش هم قابل ویرایش توسط کارشناس استان می باشد.
3پورتال
فوری
با سلام و احترام
پیرو درخواست برای چیدمان در قسمت پورتال مرکز ملی تایید صلاحیت بخش اطلاعیه ها لطفا حداقل مواردی که نشان داده می شود 6 اطلاعیه اخر باشد .
موارد در اخبار داخلی و بین المللی نیز چگ شود . تشکر
مورد بررسی و برطرف شد.
4پورتال
با سلام در قسمت صفحه اصلی اطلاعیه ها بیشتر باز نمی شود لطفا به دلیل فوریت موضوع چیدمان منظور گردد.
بیشتر در اخبار داخلی نیز چک فرمایید.
مورد بررسی و برطرف شد.
5پورتال
با سلام و احترام
احتراماض خواهشمند است نظرسنجی میزخدمت (جدول 5) از فرم راهنمای شماره 2 را به پورتال استان اردبیل اضافه فرمایید.
با تشکر
طی مذاکره تلفنی مقرر شد در این خصوص نامه به مرکز فناوری ارسال نمایند.
6تایید صلاحیت
با سلام شرکت پرشین نگین اطلس درخواست تجدید صلاحیت بازرسی آسانسور را نمی توانیم وارد کنیم پیگیری نمودیم فرمودین چون پرونده باز داریم امکان ثبت درخواست تجدید صلاحیت وجود ندارد. از خانم مهندس گرامی راهکار خواستیم فرمودند سرکار خانم رضوانی در ادامه سایر درخواستهای شرکت وارد نمایند. لطفا پیگیری بفرمایید. با سپاس

7تایید صلاحیت
سلام
بعد از ثبت اطلاعات در سامانه تایید صلاحیت در مرحله 4 هنگام تایید اطلاعات دکمه مربوطه غیر فعال بود و تایید اطلاعات انجام نگرفت. صفحه را بستم و دوباره سعی در ورود مجدد اطلاعات کردم که پیغام داد کد ملی و شناسه ملی تکراری است...
نام کاربری : 14007569353
رمز عبور : roham1397
لطفا راه حلی ارایه بفرمایید
با تشکر

8تایید صلاحیت
سلام
بعد از ثبت اطلاعات در سامانه تایید صلاحیت در مرحله 4 هنگام تایید اطلاعات دکمه مربوطه غیر فعال بود و تایید اطلاعات انجام نگرفت. صفحه را بستم و دوباره سعی در ورود مجدد اطلاعات کردم که پیغام داد کد ملی و شناسه ملی تکراری است...
لطفا راه حلی ارایه بفرمایید
با تشکر

9تایید صلاحیت
با سلام کارتابل آزمایشگاه 17025 اینجانب با وارد نمودن رمز عبور باز نمیشود و هر دفعه یک پیغام خطا میدهد بطور مثال رمز اشتباه و نام کابری اشتباه و سیستم در حال انتظار و غیره خواهشا رسیدگی نمائید تا آخر وقت اداری امروز مشکل اینجانب حل شود سپاس

10صادرات و واردات
به استحضار می رساند گواهی مبداء آپلود شده توسط شرکت بازرسی IGI در تاریخ 23/02/1397 به شماره گواهی MET/CHN/97802/MK/COI/ABYAN/4391 در سامانه صادرات و واردات توسط کارشناسان اداره استاندارد قابل رویت نبوده است ،‌لذا به درخواست نامبرده طی نامه شماره 18747/43/ع مورخ 31/2/1397 و بررسی با کارشناسان فناوری سازمان ، آقای صالحی و خانم معمارزاده تصمیم بر حذف و آپلود دوباره گواهی گرفته و اقدام شد . لازم به توضیح است که هم اکنون شرکت مدعی است که تاریخ آپلود دوباره گواهی از تاریخ اظهار سند جدیدتر خواهد بود و اداره استاندارد گمرک مربوطه نسبت به این مهم ترتیب اثری نخواهد داد . لطفا در این خصوص راهنمایی نمایید .

ارسال مشکل جدید
12345678910...>>>