ملی

جدیدترین شماره مجله ایزو فوکوس منتشر شد: هنر کسب و کار

1399/1/9 شنبه

یکصد و سی و نهمین شماره از مجله ایزوفوکوس مربوط به ماه های آوریل/ مارس با عنوان هنر کسب و کار منتشر شد.
اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، از چالش های زیادی که در دنیای امروز تجارت با آنها روبه رو هستید، مطلعید و اینجا همان نقطه ای است که استانداردها وارد می شوند. اگر خواهان این هستید که نشان تجاری خود را نظارت کرده و ارتقا بخشید، امنیت فناوری اطلاعاتتان را محکم تر کنید یا کارمندان خود را با انگیزه، پربار و شاد نگه دارید، استانداردهای ایزو می توانند به شما کمک کنند. 
شماره آوریل/مارس 2020 ایزوفوکوس سریعترین روندها در کسب و کار، شامل نحوه مقابله با چالش های پیچیده و به هم پیوسته امروز را مورد توجه قرارداده است. این شماره ویژگی های هرچیز، از روابط تجاری مشارکتی گرفته تا راه حل های نوین پرداخت برای معاملات یکپارچه، تا بایدها و نبایدهای نشان های تجاری و سیستم های مدیریت پیوسته کسب و کار را در بردارد. 
آنچه در این شماره برای ما عیان می شود، مشارکت استانداردهای ایزو در حل بسیاری از چالش های امروز است  که به کسب و کار مربوط می شوند. همانگونه که دکتر اِندو، رئیس کمیته استانداردهای صنعتی ژاپن (JISC) در یادداشت مقدماتی خود گفته: "استانداردهای بین المللی نقش ویژه ای در کمک به شرکت ها برای سازگاری با واقعیت های جدید جامعه دارند و راه حل های عملی برای جهانی بهتر، ایمن تر و پایدارتر را ارائه می کنند."
این شماره، تجزیه و تحلیل و تفسیرهای کارشناسانه در مورد بزرگترین استانداردهای کسب و کار ارائه می کند. همچنین مروری کامل دارد بر نحوه رونق بخشیدن به کسب و کار با استانداردها، شامل تاثیرات و اهمیت استانداردها بر تجارت بین المللی، نوآوری و توسعه اقتصادی. علاوه بر آن، یک مصاحبه رودررو با مایکروسافت به ما منظر اجمالی برای دیدن استانداردها در زندگی واقعی را می دهد. 
این شماره از مجله به صورت رایگان درپرتال رسمی ایزو به نشانی www.iso.org، به صورت نسخه pdf و به زبان های انگلیسی، فرانسه و اسپانیانی در دسترس علاقمندان قراردارد. 

منبع: سایت ایزو
مترجم: پریسا فقیهی