جمعه 30 شهريور 1397   10:36:10
نظر سنجی
فرم
جهت ارسال مشکل خود برروی لینک ارسال مشکل جدید در انتهای صفحه کلیک کنید.
جستجوی مشکلات سامانه
نام سامانه
نام خانوادگی
شماره تلفن
تلفن همراه
شرح مشکل

مرتب سازی u
193 رکورد
# نام سامانهشرح مشکلپاسخ
1پورتال
لاستیک نو زیر ماشین دچار پارگی و ترک خوردگی شده با مراجعه به نماینده فروش متاسفانه جواب قانع کننده ای نشنیدم فعلا واسه ماشین مجبورم لاستیک تهیه کنم راه حل مشکل من چیه؟ ضمنا ماشین هنوز نو نو

2پورتال
باسلام احتراما خواهشمند است درخصوص میز خدمت الکترونیکی که در سایتسازمان قرارگرفته توضیح بفرمایید،لینکش برای استان ما(قم) عمل نمیکنه در حالی که ما در زیرپورتالمون میز خدمت الکترونیکی داریم و ساختیم.

3تایید صلاحیت
سلام و وقت بخیر من امروز یک شیر پاکبان خریدم که ای کاش اینجا امکانش بود تصویر این شیر را آپلود کنم که ببینید چه افتضاحی بود از دونه هایی که روی درب و بدنه بطری هست کاملا واضحه که این شیر نیست و ارزش اون چیزی که در بطری ریختن از خود بطری کمتره و خواستم چک کنم و ببینم که نشان استاندارد دارد و دیدم که هست و وقتی شماره را در سامانه شما زدمدیدم که معتبر است واقعا برای من سوال هست که شما بر چه اساسی نشان استاندارد رو اعطا میکنید وقتی کاملا واضح هست که این شیر نیست چه برسه به سالم بودن این شیر
کاملا تاسف برانگیزه ... چطور میتونید اینقدر راحت مجوز بدین بدون کنترل...
خواهش من از شما اینه که پیگیری کنید و نتیجه را به من هم اطلاع بدید.

4پورتال
با سلام- پیشنهاد میگردد ایکون میز خدمت الکترونیکی بر روی زیرپورتالهای استانها نیز درج گردد. باتشکر
مورد تلفنی برای استان راهنمایی گردید.
5پورتال
با سلام ادب و احترام
به استحضار میرساند اینجانب جلیل آذرخش یک عدد اجاق گاز اخوان مدل ونوس با شماره سریال 1424510 از محصولات اخوان خریداری کردم پس از نصب توسط سرویس کار شرکت متاسفانه یکی از شعله های آن خراب بوده بنده چندین بار متوالی با شرکت تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست حتی گفته ام شماره تماس رئیس شرکت (کارخانه ) را به من بدهید . تا موضوع را با رئیس کارخانه در جریان بگذارم متاسفانه کارشناس مربوطه می گوید رئیس در آمریکا حضور دارد یعنی اون سر دنیا حال من با هزار تا بدبختی اجاق گاز خرابی را خریداری کرده ام که نمی توانم از آن استفاده کنم لطفا به این موضوع رسیدگی فرمائید .
با سپاس فراوان
آذرخش
خواهشمند است مورد را در سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان استاندارد در پورتال سازمان ثبت نمایید تا کارشناسان مربوطه مورد را رسیدگی نمایند.باتشکر
6تایید صلاحیت
با سلام
بابت دریافت گواهینامه 17020 مدارک پیش تقاضا پیوست و ارسال شده بود که پرونده نقص مدارک داشت عودت شد . چطور میتونم مدارک جدید رو پیوست کنم آخه گزینه بارگذاری فایل فعال نیست . راهنمایی بفرمایید
با تشکر.

7تایید صلاحیت
باسلام واحترام، پیروکلاسهای آموزشی کنترل کیفیت وسایل برقی خانگی ومشابه انتقاداتی به شرح ذیل لازم میدانم.
1-زمان آموزش نادرست بود
2-اطلاع رسانی ازدوره تادقیقه نودمعلوم نبود
3-طول دوره آموزش استانداردکم بود
پیشنهاد:کانال ویاپل ارتباطی کنترل کیفیت مهیا گردد.
پیشاپیش ازحسن توجه تان کمال تشکررادارم.

8تایید صلاحیت
با سلام.
پس از ثبت نام در سامانه تایید صلاحیت و دریافت نام کاربری و رمز ورود موفق به ورود به پنل کاربری و ثبت درخواست نشدم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

9پورتال
با سلام و احترام
بنر پورتال استان آذربایجان غربی حذف شده است خواهشمند است نسبت به ایجاد دوباره بنر اقدام لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر
مورد بررسی و برطرف شد.
10پورتال
با سلام
در قسمت پرتال و زیر پرتال در صفحه اصلی غلط املایی وجود دارد که بسیار بعید است از سازمان ملی استادارد که ادارات را ادارت استانی در سایت خود بنویسد!!!!
ممنون از توجه شما مورد برطرف شد.
ارسال مشکل جدید
12345678910...>>>