دسترسی سریع

ملی بیشتر

زندگی استاندارد 16

استاندارد؛ رمز جهش توليد ملي

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در شانزدهمین یادداشت خود در قالب هشتگ #زندگی_استاندارد به نقش استاندارد در رونق و جهش تولید پرداخته است .
 محمد صابری دراین یادداشت توجه به خرید کالای استاندارد ایرانی را حرکتی در تراز برتر مسئولیت اجتماعی و ملی دانسته و تاکید دارد، مسئولیت اجتماعی توجه به استانداردها، کوتاه ترین راه کمک به رونق و جهش توليد ملي است.
دکتر صابری دراین یادداشت آورده است؛ بايد حمایت از کالاهای استاندارد ایرانی به گفتمان ملی تبدیل شود.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی #استاندارد اعتقاد دارد، بايد همه ظرفيت هاي فرهنگ و هنر به کمک اقتصاد ملی بیاید و به ترویج استفاده از کالای استاندارد بپردازد و توسعه کیفیت و استاندارد کالاها دارای پیوست اجتماعی و مردمی شود.
وی تاکید دارد: اگر خواهان رونق و جهش توليد ملي هستيم؛ خرید کالای استاندارد ایرانی  هم در این مسیر قرار دارد و یک ضلع مهم توسعه و پیشرفت را هدفگذاری کرده است.
در مراحل توسعه جامعه همه عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش دارند و در بسیاری از موارد شاهدیم فرهنگ به کمک اقتصاد آمده است.
دکتر صابری در ادامه آورده است: فرهنگ خريد کالاهاي استاندارد بايد تقويت شود ،
تقویت فرهنگ خرید کالای استاندارد و کمک به جهش تولید ملی نیازمند همیت من و شما، نهاد خانواده، نهاد مدرسه و بی تعارف بگویم نیازمند ورود همه نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

#دکتر_محمد_صابری
#استاندارد_جهش_تولید
#زندگی_استاندارد_۱۶
#جهش_تولید
#استاندارد_رمز_رونق_و_جهش_تولید

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ