دسترسی سریع

ملی بیشتر

حمایت سازمانهای ISO و IEC از مبارزه چین علیه ویروس جدید کرونا

اداره استاندارد چین در اوایل فوریه سال جاری میلادی از طریق نمایندگی دائم آن کشور در ژنو دو نامه با امضای سرجیو موجیکا دبیرکل ایزو و فیلیپ متزگر دبیرکل و مدیرعامل IEC با مضمون حمایت کامل آن دو سازمان از اقدامات چین برای غلبه بر ویروس جدید کرونا دریافت نمود.   

سرجیو موجیکا تلاشهای چین برای مقابله با ویروس را تحسین کرد و اظهار داشت: "چنین همکاری های بین المللی از همیشه مهمتر و برای موفقیت ضروری است. تداوم حمایت از یکدیگر در مواقع بحرانی بسیار حیاتی است". وی افزود: "من همگام با هماهنگی های گسترده جهانی برای رویارویی مطمئن با این تهدید، آماده حمایت از تلاشهای چین در مبارزه با ویروس جدید باقی خواهم ماند".  

از جانب IEC فیلیپ متزگر اظهار همدردی عمیق و صمیمانه خود با مردم و دولت چین به خاطر مشکلات و سختی های ناشی از ویروس جدید کرونا را اظهار داشت. متزگر در این نامه گفت: کمیسیون بین المللی برق و الکتروتکنیک هر آنچه که بتواند را انجام خواهد داد تا از چین در تلاشهایش برای مبارزه با ویروس کرونا حمایت کند. ما اطمینان داریم که چین علی رغم این چالش همچنان به شدت به اقتصاد جهانی و توسعه فناوری کمک خواهد کرد. ما معتقدیم که عزم چین و تمام جامعه جهانی بر این سختی ها غلبه خواهد کرد.

منبع: مجله استاندارد چین، شماره 102 مارس و آوریل 2020

مترجم: سعید حسنی (دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل)

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ