دسترسی سریع

ملی بیشتر

ماسک های محافظتی : مواجه با ویروس کرونا، نهادهای تدوین استاندارد موارد مختلفی را دنبال می کنند

پس از عرضه رایگان استانداردهای اروپایی که برای تولید ماسک های محافظتی پیشنهاد شده اند، موسسه استاندارد فرانسه (AFNOR) ابتکار عمل برای ارائه توصیه های مشترک و آسان کردن تولید سریع ماسک ها را به دست گرفت تا افراد سالم علاوه بر محافظت از خود در برابر ویروس کرونا، اقدامات محافظتی ضروری را نیز انجام دهند. 

در پاسخ به بیماری واگیر ویروس کرونا، کمیته استانداردسازی اروپا (CEN) و کمیته استانداردسازی الکتروتکنیک اروپا (CENELEC) مجموعه ای از استانداردهای اروپایی را به رایگان در دسترس قرار داده اند که قابل اعمال برای تجهیزات پزشک یو تجهیزات حفاظت شخصی در مواجه با بیماری همه گیر کووید-19 هستند. 11 استاندارد مورد نظر که توسط متخصصانی از سراسر اروپا تدوین شده اند، انواع مختلف ماسک ها، دستکش های پزشکی و لباس های محافظتی را پوشش می دهند. این استانداردها را می توانید از پرتال انجمن استانداردسازی فرانسه (AFNOR) به صورت رایگان و در نشانی زیر دانلود کنید: 
https://www.boutique.afnor.org/COVID-19-VE 
دسترسی آزاد به این استانداردهای اروپایی کار شرکت های متعددی را که در حال بازسازی زنجیره های تولیدی خود هستند، تسهیل می کند تا به سرعت تجهیزات لازم برای متخصصان و بیماران مراقبت های بهداشتی فراهم کنند. 

منبع: استاندارد فرانسه (AFNOR)
ترجمه: پریسا فقیهی (اداره ارتباطات بین الملل)

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ