دسترسی سریع

ملی بیشتر

روابط عمومی، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است

به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی، نخستین نشست کاری مدیرکل و کارکنان روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران با حضور معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس و مدیرکل دفتر مرکزی حوزه حراست در کرج برگزار شد.
محمد صابری، مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نلی استاندارد ایران   در ابتدای نشست، با بیان اینکه روز ارتباطات و روابط عمومی، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است گفت: روابط عمومی ها با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
صابری با اشاره به حمایت و پشتیبانی مسئولان سازمان به ویژه معاونت توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس از برنامه های مختلف و متنوع روابط عمومی افزود: روابط عمومی به عنوان ویترین هر سازمان است که با حمایت و پشتیبانی لازم در شرایط کنونی که باید از رسانه های مدرن و مجازی بهره گیریم  عملکرد و انعکاس بهتری خواهد داشت. 
حمید اشتری، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس هم در این نشست با اشاره به فعالیت‌های این معاونت اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده افزایش عملکرد  و استقلال و ردیف بودجه سازمان را به نتیجه رسانده ایم. 
وی با اشاره به بهبود شرایط عمرانی تصریح کرد: لازم است آزمایشگاههای سازمان ملی استاندارد ایران که به عنوان آزمایشگاه مرجع در کشور فعالیت‌ دارند، تجهیز شوند. 
وی ضمن حمایت از فعالیت همکاران در روابط عمومی‌ و امور بین الملل گفت: در راستای اهداف این دفتر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت.
در این نشست صمیمی که با حضور عباس سلامی،مشاور رییس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان برگزار شد ، تعدادی از همکاران روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ